Leos present- tidskrävande

Heej! Nu har jag suttit ända sen jag kom hem (halv fyra) med Leos ena present och ändå är den inte klar! Aaaa! Men nu orkar jag inte göra mer! Det är faktiskt svårare än man tror att göra den här grejen. Men det är Leo värd:D Hihi:D

Jaja ikväll klocka 20:00 börjar det otroligt efterlängtade DESPERATE HOUSEWIFES!!!!!!!! Wihow, i vanliga fall kommer det att gå klockan 21:00 men idag eftrsom att det är första kommer det böra 20:00:D Wihow!



Puuussssss!!!!!!!<3


En lite rolig grej: Aldeles nyss ringde det på dörren. Det var fisbilen eller aa en som jobbar där som plingade på. Mamma och Peter hade beställt ngt därifrån och han skulle berätta priset. Problemet var att Peter är på jobbet och mamma skutsar Axel till träningen så ingen var hemma. Och jag har ju inga nycklar till framdörren bara till den lite bakom så då fick jag stå och prata igen om dörren och typ skrika så han skulle höra och han fick skrika så jag skulle höra! Haha och han sa rätt mycket så det blev lite lustigt!;D hihi

En lite tråkig grej: Min mamma har en tävling med en på hennes jobb vem som cyklar fram och tillbaka till jobbet mmest gånger fram till sommaren. Mamma går stenhårt in för den här tävlingen och cyklar nästan varje dag vilket betyder att hon inte kommer att kunna skjutsamig till skolan på morgonen. Ja, detta blir en tråkig sak för mej, Julia, Leo och Linnea. Jaja bara inte det sitter spyende bebisar på bussen varje morgon så (Julia du fattar? (a);D).


Puuusss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0