Leos lyckade fest!

Jahapp då har jag precis käkat frukost.- Det fick bli onyttiga Crunchy men de är världens godaste flingor men men inga mer :P.
Igår kväll var jag vi iallafall hos leo och hona hade sin fest/tjemiddag. Hhii det var jättetrevligt med massa mat och lite m,agont.  Vi dansade typ lite grann och hon öppnade sina presenter. Av mig fick hon ju som jag inte berättat redan:

En cd-skiva som var personligt gjord till henne
En "Keyfinder" eftersom att hon alltid tappar bort sin nyckel
Örhängen
Polly heheh
Nappar (godis)
Och mitt underbara (hihi) kort!

Ja det var allt. Sen efter lite händelser hamnade vi uppe vid hennes köksbord vid den ljuvliga chokladfontänen och hade nån slags allsång eller aa typ iallafall:D



Sen kom mamma vid halv tolv när jag ringde på henne och hämtade migo.


Puuuusssss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0