Leo Leo Leo Leo<3

HAllå min fina rubrik har och göra med att Leo ska ha fest på fredag. Jag tror jag vet vad jag ska köpa och ge. Hoppas det blir bra! nu har jag precis kommit hem från dansen och väntar på att det ska bli middag:D Idag kom efterlängtade Erika<3 tillbaka till skolan och jag fick min Paul frank tröja. Babyblå stor<3. Söt men lite stor kankse men den krymper kankse i tvätten. Jaja...

Idag fick jag ockå respons på mitt steg 15. "Ändra där och  ähär och så var det lite fel där och gör större mellanrum där och gör om den där och skriv bättre där och ändra typsnitt där och annat ord där och där och där och där och där o.s.v. " Men alltså det var ändå bra att han sa vad som skulle göras om så jag kan göra det perfekt:D Jaja nu tänkte jag börja klura lite mer på Leos present:D

Puuuussss<3


image119

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0