Födelsedagspresent till elisabeth?

Heeej!

Igår tittade vi på en film som hette nånting typ the 300 eller ngt sånt:D Den var ganska bra men liteför läskig ibland. AA det var en krigsfilm:D haha. Jaja

KLockan halv två har jag dans och det ska bli himla kul för jag josephine ida och julia måste göra om gruppen så vi kan tävla med de  i örebrp. Hoppas bara att alla kmr!!! men innan det ska jag liksom hinna köpa nånting till ehlisabet för hon fyller 70 idag. Några förslag?

Ja sen ska vi vell fira henne ikväll så det händer väl inte så mkt mer än så.


Jag vet inte hur jag ska hinna för som  ni ser ligger jag bara i sängen och såsar. Jaja nu måste jag upp. Nu har jag kommit påett nytt sätt att ladda upp bilder som funkar. Krångligare men det funkar:D

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0