Dans och syrsor

Hej!
Nu har jag suttit vid datan i nån timme. Innan det tog jag en härlig dusch efter att jag hade varit på dansen. På dansen fixade vi till gruppen lite och Emma och jag övade mer på paren. Sen slutade dansen vid fem istället för fem för vi blev tvugna att fixa inför uppvisningen men det var ändå kul. Sen to jag direkt bussen hem istället för tuben idag och det var faktiskt bättre. Iallafall när jag är hos pappa som jag är nu:D

Som sagt så sitter jag bara i min säng och har datorn i famnen och slappar just nu. Är så trött efter en hel helg med dans. det är egentligen lite för ansträngande med så mycket dans under en helg.

Men nu har min brorsa trampat i nån glaskärva som låg i trappen och han ligger och gråter och är jätteledsen och pappa och annika försöker få bort den...


Puuusss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Linnea

Ps. Kan inte skriva "oo" "ehh" "ohh" efter som jag ar i England:p:)

Pa onsdag, ska jag ta med mina sovagrejer till skolan sa vi kan aka direkt hem till dig? Jag har ju min simvaska... Men det kan vi fixa da.
Det ska bli kul att jobba dar:)
Ses pa onsdag!
Puss

2008-04-13 @ 22:42:43
Postat av: Linnea

Ps. Kan inte skriva "oo" "ehh" "ohh" efter som jag ar i England:p:)

Pa onsdag, ska jag ta med mina sovagrejer till skolan sa vi kan aka direkt hem till dig? Jag har ju min simvaska... Men det kan vi fixa da.
Det ska bli kul att jobba dar:)
Ses pa onsdag!
Puss

2008-04-13 @ 22:42:52

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0