Dagsverke och nu so u think u can dance

Hej hej!
Nu tittar jag på So you think you can dance. Hejar på Junior eftersom att jag haft honom som danslärare på ett lov på min dansskola:D hihi han var jättebra och äger på att dansa. Sen lärde han oss också att vara femenina ha! Han var mer femenin än oss tjejer:D Haha.

Idag hade vi iallfall dagsverket och vi var vid ica hässelby gård klockan sju imorse. Fick direkt börja jobba och plocka upp varor på hyllorna. Det är typ det ända man gör när man jobbar i affär. och står i kassan såklart. Det fick vi också göra! Det var Jätteskoj! Ville inte sluta:D
Vid halv ett fick vi gå. Då åkte vi in till vällinby och åt på Vällinge huse och sen gick vi och shoppade lite.  Jag köpte:

            


image141


Linnea visar upp våra fina arbetskläder vi fick ha. vi tjänade 300kr tsm.  Det var skojsigt att jobba där, men byxorna blev lite förstörda men men....

image142



Puuuuusussssss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0