Dagen och gårdagen

Igår kom alltså mormor och Jack och Niki efter min dans ungefär när jag hade gjort iordning mej:D Perfa. Vi åt lax i ugn och pressad potatis. Yammie;D Sen var det paketdags. Mormor fick en platttv (!!!!) av jack o Niki och Presentkort av oss, hon är nämlige ganska svår att köpa till så presentkort blev perfa. Sen hade ju inte Jack och Niki firat min födelsedag så de hade med presenter til mig också hihi:D Jag fick ett par Skullcandy rosa hörlurar och nåt slags grej som man trycker bilder och vad man vill från datorn på kläder;D Fett bra faktiskt! Ska testa snart.

 Nu har vi precis ätit och huppat studsis. sen såg vi grannens kanin komma inhoppande men fick inte fats den och de var inte hemma så jag lockade in den på deras tomt och hoppas den stannar där.

Måste bara påpeka det otroliga vädret som har varit hela dagen Me love!!!! hoppas det blir så imorn också och ända fram till sommaren och hela sommaren!!!


Puuuussss

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0