Kväller

Nu har jag missat typ hela Ugly Betty. Men aja. Eller föresten det är en halvtimme kvar jag tror jag sätter på det nu...
Nu blev det reklam

Jag ska gå på sound of music musikal/eller vad det heter. Det ska jag göra i Januari. mamma fick typ biljetter av jobbet. Det ska faktiskt bli kul. Jag har sett den på film, den e bra tkr jag.

Imorn har jag avslutning, gud vad skönt. Först ska vi till skolan halv noi och jag vet inte vad vi ska göra då. Elva ska vi dansa nån slags juldans vet inte vad men hahah JULDANS! Berättar sen vad det var. Sen ska vi tillbaka till skolan på kvällen, fattar inte varför egentligen. Man kunde väl tagit det direkt efter skolan så man slapp åka hem och tillbaka till skolan igen. Men på den där avslutningen ska vi iallafall få våra omdömen(hoppas på det bästa). Egentligen vet jag ju typ var jag ligger i alla ämnen men man vet ju aldrig säkert förän man får det svart på vitt (haha värsta poesin hahahah)...
Men nu börjar det igen. man vet att det börjar när man hör det där "All I want for christmas is you...." Ni vet MQ reklamen.

Men nu måste jag gå och duscha GOD NATT!!!! Puss<3<3<3<3<3

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0