I skolan-sista dagen i skolan

Nu har jag precis kommit till skolan. Åkte med mamma, det är så bra hon åker ju förbi min skola på väg till jobbet så jag får typ alltid skjuts :D Det är bra för jag gillar inte att vänta på bussar och speciellt inte på morgonen. Idag gick jag upp kvart över sex. Gu vad trött! Men jag gick direkt o duscha och sen sminka mig. Sen åt jag frukost vid tjugo över sju. Kollade först lite på The oice. De pratade om att de tyckte att det var jobbigt när folk skrev ex. sms och skrev gubbar( :-)  :D ) punkter ( ...) o.s.v. Jag bara satt där o kände mig som en skydig djävul. hahahah. Kanske inte riktigt, men inte direkt som en oskyldig ängel. Inte för att jag bryr mig om man skriver gubbar och sånt jag tycker det är kul och Jag kommer att fortsätta med det :D
Om fem minuter börjar jag. Det är sista dagen i skolan idag. Men vi ska komma tillbaks på kvällen igen. Men imorn jullov... Men då ska jag ju såklart till tanläkarn klockan åtta på morron, men det är väl lika bra att få det gjort.

see you! <3<3<3

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0