Hemmagjorda chips:D -vilse i skogen

Nu har jag precis kommit från Leo. Vi tittade först på Santa claus. Den var faktiskt jätt e bra. Jag har sett tvåan men inte ettan hahah. Eller idag såg jag ettan men innan hade jag bara sett tvåan. Jag tror faktiskt jag ska ta o titta på den när jag kommer hem. japp:D! Sen blev vi hungriga o vi beslöt occ för att göra buffé. Vi gjorde ägg räkor, leo gjorde nån konstig äggröra med olja o räkor o majönäs o lök. Haha! Vi åt baguette frukt cruncy och HEMMALAGADE CHIPS. De blv goda fast mjuka. Vi skärde potaisen i små strimlor sen stekte vi (kokade:D) den i olja. sen saltade vi. Ganks lyckat. Men sen kändi vi oss så tjocka. Också för att vi hade ätit glass till filmen så vi bestämmde att vi skulle gå på promenad. Det gjorde vi. Vi började gå hem till Linnea o lämna hennes julklapp från Leo. Sen skulle vi direkt gå o hämta LEos lillasyrar. Men vi tappade bort oss i skogen vid banvallen,men sen såg vi en jättesnäll tant som hjälpte oss att hitta till skolan. Sen åkte dem till teater o dans och jag gick hem. eller jag gick till statoil. sen frös jag så mkt om kinderna att jag blev tvungen att ta busse. Den kom ändå efter ca 12 sekunder hihi. Sen åkte jag o gick av och gick hem  till M o nu är jag här o skriver ett inlägg och hämtar in necessär som jag glömde igår och nu ska jag till pappa.
Leo det var jättekul idag- Love u!

Puss

Och du tycker???<3<3<3
Postat av: Leonor

Ja, :D
hade verkligen jätte kul,
du glömde skriva om Ahmed,Ahmed xD

2007-12-21 @ 09:46:32
URL: http://leonorcita.blogg.se

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0