Heeeejsansvjesa

Asså jag har typ inte skrivit opå väldigt länge men ui allafall asså nu sitter jag i sklolan och jag e klar me min måste lista jag e bäst m,en någon j*vel har tagit mitttt spanska kompendium! SÅ aa jag har bara letat efter det i två timmar och nu måste jag köpa ett nytt.... Linnea har precis fått sin ipod så hon sitter och spelar så att jag bara hör basen *kul* hjade också gärna viljat lyssna. Jag visste det hon kollar även vad jag skriver nu så direkt hgav hon en lutr ti mi *haha*<3<3<3Erika sitter vid datan bredvid och håller på med sin matte . hhe gölligt. Nu kommer teresa o erika med nån mobil med värsta ljudbok. Ehh.. fattar inte riktigt men ngt konstigt. Fad f*n är det för en ljudbok. Jag kan säga att de dem ville visa oss var ngn himla sexhistoria som var inspelad på den där mobilen. Visste väl att det inte var en vanlig ljudbok. <3 Men julmarknaden var iallafall kul men det regnade ju såklart hela dan så vi stog där under vår pressennnign och förstökte sälja det som inte redan så g ut som om det hade blivit tvättat i tvättmaskin. Det var faktiskt ganska många som köpte. Vi såldetyp för två tusen! Inte riktigt men nästan... Men vi gick inte back i allafall. Vi hade ju lagt ut ganska mkt, men vi tjäänade faktiskt 400 kr var! Bättre än förväntat... Eller inte jag trodde ju att vi skulle tjäna typ 2000 var men det trodde inte linnea... Som  jag för övrigt stog med på julmarknaden. Men vi fick faktiskt typ sämsta platsen asså. Precis utanför hela marknaden stog vi. Det var oxå några gamlingar som stog därute och jag tyckte så synd om dem att jag gick och köpte ett vaxljus av dem, men de köpte inte av oss. De kanske inte tyckte ssynd om oss så aja, eller så förstod de inte att jag köpte det bara för att vara snäll. Men sen kom jag hem opch då var det trasigt. Men det kosta ändå bara10.

Det e 12 minuter till bg:n. Ska till v-by efter och köpa de sista julklapparna. Har faktiskt redan köpt julklappar för typ 750 kr. Iförsig har jag fått 400 av mamma så det blir inte så jättemkt men ändå. jag ej u inte ens klar.asså jag har asmångfa att köpa till därför behöver jag lite bidrag. Mamma pappa axel mormor farmor farfar annika peter fanny emma richard cribbe jack niki elisabeth bosse kerstin linnea leo julia teresa malin emma erika erika..................kanske några som jag glömt oxå men isånna falla sorry kan skrive er senare då.

nu e det 7 minuter till bg
Fett skönt med massage tack* asså av linnea jag brukar tvinga henne men idag fick jag gratis:D
Erika berättade just att hon var klar med sina terminsmål, nice...<3<3<3<3<3<3<3<3 asså får man pengar om amn bloggar på metro? e det nån som vet kommentera i sånna fall o berätta jag bara undrar hehe.

Nu ere 4 min kvar till bg nu kommer Julia hit. Hon bloggar skitmkt. Hela dagarna!!!! Jag ska också börja blogga så mkt.... :D
Men nu kommer Karin också o Linnea måste gå och städa och nui måste vi också göra det ocgh Erika fats hon inte ensa har städdag taskit. Hahha jag har på fredag o då har vi jullov wohow. Så jag slipper. Vi får jullov på onsdag ska fäörst till skolan på moorronen o måste tillbaka på kväöllen men sen e de jullov och julaftaion. men ska jag säga att på torsdagen efter avslutningen ska jag till tandl. klo9ckan åtta på morronen men
nu e det 1 minut kvar till bg:n och nu måste jag logga ut

Chao!!

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0