Hallojsan!

Nui har jago Linne  bakat rocky road. Det började med att jag skulle med Leo till Kista men då skulle hon träffa sin andra kompis och då så följde jag inte med. Inte för at  jag skulle hangt emot henne men asså det kändes bara bäst så. Sen iaf så sprang jag till bussen där linea väntade på bussen och vi pratade om vi skulle göra ngt. Vi kom överens om att vi skulle hem till henne och först kom jag på att min lussebullechek gått ut och att vi skulle kunnat åka bussen istället för tåget men nej det gjorde vi inte. Vi tog tåget och kom på att vi måste ju ge ngt till vår lärare såklart. Vi slutar ju imorn. DÅ kom vi på att vi skulle baka rocky roasd.Sånna Lelia bakade i Leilas jul. Så vi gick av tåget och skulle först kolla om bussen stog där. Det gjorde den inte för det var 6 minuter kvar innan den skulle komma så vi sprang in på coop och bara plockade åt oss jättesnabbt allt som behövdes

Choklad 3 marabou 200 g
Mini marshmellows
Jordnötter(salta)
Dumle.

Det blev totalt nästan 150 kronor snacka om mkt men vi hade inte tid att tänka så vi sprang ut till bussen..........som tyvärr precis hade gått.... aaaaaw.  SÅ vi fick vänta enkvart! Så vi gick in och bytte jordnötterna till ett paket billigare jordnötter för de vi först köpt kostade27 och coops kostade 20. Asså kanske inte så stor skillnad men iallafall.... vi hade ju ändå inghet att göra om man inte anser att vänta på bussen är kul, som jag absolut inte gör. Vänta på bussen är det värsta som finns.
Men sen kom iaf bussen och vi åkte hem och bakade. Det vart gott fats kanske inte riktigt som på bilden men iaf. Vi packade in godiset ismå lådor och slog in dem. Paketet bklev jättefint *haha*.

Sen skulle vi köpa sånna där träningsgrejer från tvshop.. aa asså kanske lite knäppt men när man ser på tv ni vet när de säger "o man får sååååååå fin kropp om ni bara köper de här lalalalala" Man blir ju liksom lite sugen på att köpa, mne vi ringde iaf till dit o frågade lite frågor oc så men vi bestämde oss för att nog köpa en annan dag. *haha*
Sen chattade vi med en knäppis. Vi sa en sak och hon trodde på det och tillslut trodde hon vi var en sån där lurgubbe som typ försöker kidnappa folk hahaha.
en nu måste linnea skriva på sin blogg såå nu ska jag logga ut vi e aså hemma hos henne.hej

Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0