Goder morgon

Ska jag säga. Idag skulle jag ta med mig fika till skolan. Asså vi ska bara vara i skolan en timme halv nie till halv tio. Men först ska man till skolan som typ tar en timme och senva i skolan en timme och sen hem en timme. Känns lite onödigt. Men iaf jag skulle ta med mig fika. Och det gjorde jag också. JAG STOG HELA SÖNDAGEN OCH BAKADE PEPPARKAKOR. dET TOG TYP FEM TIMMAR OCH JAG ÖVERDRIVER INTE! Men iallafall så var det jättesvårt pepparkakorna bara gick sönder hela tiden. Asjobbigt! Men iallafall fick jag ihop 24 peppearkaor till sist så jag kunde ta med dem tilll skolan. Sen skulle jag skriva namn med kristyre på alla pepparkakor. Och det blev bara en smörja. Jag hade ingen sprits så jag gjorde en själv av baklplåtspappaer men det var svårt men det gick. Men sen blev det helt knäppt och när jag skulle spritsa såg det ut som om jag hade smetat ut kristyren med en kniv och inte spritsat. Asså aa.... Men aja det är ju inte utsidan som räknas det är ju insidan elle....  Men jag gjorde iallafall några småttingar också och de ska klassen också få och de vart i allaf. söta. Jag baka oxå pepparkakshus på söndagn det var assvårt oxå. Jag tror inte att jag ska bli pepparkasbagare när jag blir stor. Men tillsist blev det alllafall fint bara inte städerskan förstör det idag...  : D

Men nu har jag b:g så hejdå <3


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0