Dan före dan före dan före dopparedan:D

Har precis vaknat o har ätit frukost. Sitter vid datan. Skulle egentligen lämna leos skor men hon kommer hit och jag går till henne med dem. Aa. Men jag tror jag såg mina brorsors julkalppar. Läskigt måste jag säga. Jag kan inte berätta vad det var ifall de skulle råka läsa min blogg, men efter de har fått den/dem ska jag berätta. :D

I helgen o i kväll ska vi julpynta o baka julgodis här hos pappa. JAg älskar att julpynta här. Vi har glitter och rosetter o tomtar och granar och julkulor och ljusslingor m.m. Det ska bli kul att baka julgodis!:D
¨Tre dagar kvar til julafton. Fredag (idag) lördag och söndag och på måndag julafton! Dan före dan före dan före dopparedan!!!!!
Jag ska va hos P till söndag och hos m på julafton och juldan ochsen åka till P annan dan och vara hos han till dan efter nyårsafton.


Och du tycker???<3<3<3

Skriv allt du känner ;-):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0